Jak zwrócić produkty do sklepu

Wygodne Zwroty
1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

Pamiętaj, aby zwracany towar zabezpieczyć przed zniszczeniem, wkładając odpowiednie wypełnienie. Przesyłkę zapakuj w karton o regularnym kształcie, bądź foliopak używany przez daną firmę kurierską. Zaklej przesyłkę taśmą. Nie używaj folii strech.

2

Nadaj swoją przesyłkę przez Wygodne Zwroty

Przejdź do formularza, w którym nadasz swoją przesyłkę. Otrzymasz kod zwrotu lub dokumenty przewozowe. Swoją paczkę nadasz w Paczkomacie lub punktach takich jak: Żabka, Stokrotka, Auchan, Carefour.

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 14 dni. Zwrot środków otrzymasz na numer konta podany w formularzu odstąpienia od umowy.

Metody płatności

W trosce o wygodę oraz bezpieczeństwo naszych Klientów oferujemy różnorodne formy płatności, dostosowane do indywidualnych potrzeb. Wszystkie transakcje są realizowane z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa.

1. Płatność online za pośrednictwem systemu Sky Pay

Sklep internetowy Zielnik Natury umożliwia szybkie i bezpieczne płatności online za pośrednictwem systemu płatniczego Sky Pay – nowoczesnej platformy obsługującej błyskawiczne transakcje.

W ramach Sky Pay dostępne są m.in.:

  • przelewy online z większości polskich banków (tzw. szybkie przelewy),

  • płatności BLIK,

  • karty płatnicze (Visa, Mastercard),

  • Google Pay / Apple Pay .

Płatność dokonywana jest w czasie rzeczywistym, co pozwala na natychmiastowe potwierdzenie transakcji i przyspieszenie realizacji zamówienia.

Operatorem płatności Sky Pay jest Sky-Pay Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, wpisana do rejestru usług płatniczych pod nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.

2. Przelew tradycyjny na konto bankowe

Umożliwiamy również dokonanie płatności w formie przelewu bankowego na rachunek sklepu:

Dane do przelewu:

Zielnik Natury
ul.Kosynierów 110/A14
84-230 Rumia

Alior Bank

Numer rachunku bankowego:
IBAN: PL24249000050000453000601826

BIC/SWIFT :ALBPPLPWXXX
 

Tytuł przelewu: Prosimy o podanie numeru zamówienia.

Realizacja zamówienia nastąpi po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym sklepu. Zwykle trwa to 1–2 dni robocze od momentu wykonania przelewu przez Kupującego.


Bezpieczeństwo transakcji

Zapewniamy, że wszystkie transakcje realizowane w sklepie Zielnik Natury odbywają się z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa oraz norm bezpieczeństwa danych zgodnie z przepisami RODO oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z płatnością lub potrzebą wystawienia faktury VAT – prosimy o kontakt: kontakt@zielnik-natury.pl



Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.